20-Jarig jubileum

In 2015 viert C.M. Packaging B.V. haar 20 jarig jubileum en daarom vonden we het tijd om de huisstijl eens flink op te frissen! Dit is niet alleen te zien aan het nieuwe logo dat ontworpen is, maar ook onze volledige huisstijl is daarop aangepast (brochures, briefpapier, enveloppen etc.). Natuurlijk kan dan ook de website niet achterblijven.
Dit alles is in nauwe samenwerking met reclamebureau Zeker Zichtbaar tot stand gekomen.

Het nieuwe logo heeft nog voldoende kenmerken van het oude logo, de kenmerkende hoekige vormen van de C zijn behouden gebleven, en er is bewust gekozen voor een minimalistisch en strak ontwerp zonder opsmuk. CM Packaging heeft zich in de afgelopen 20 jaar sterk ontwikkeld van “kleine blikfabrikant” tot zelfstandig verpakkingsbedrijf voor zowel blik als kunststof verpakkingen met een groot klantenbestand. Ook hebben wij de afgelopen jaren naam gemaakt om onze flexibele werkwijze, waar klant echt nog koning is, en vele innovatieve ontwikkelingen. Hierdoor zijn wij een uniek leverancier in het Europese verpakkingslandschap.

Er zit uiteraard een diepere betekenis achter het nieuwe logo, we zouden kunnen uitleggen wat we er precies mee bedoelen, maar we kiezen ervoor om iedereen zijn of haar eigen interpretatie er aan te laten geven.

Wij geloven in ieder geval dat de huisstijl nu ook weer uitstraalt wat CM Packaging is; een fris, dynamische bedrijf dat klaar is voor een toekomst vol met interessante mogelijkheden!

 Heeft u een opmerking of een mening die u aan ons wilt meedelen? Dan horen wij dat graag!

  • Nederlands
    • Engels
    • Duits