Bedrijf

Bedrijf

C.M. Packaging, gevestigd in Dronten, is in 1995 door middel van een management buy-in ontstaan uit de CarnaudMetalbox Group. Een team met ruime ervaring op het gebied van blikverpakkingen heeft het bedrijf inmiddels doen groeien tot een internationaal opererende partner voor ontwikkeling en productie van verpakkingen voor zowel de industriële als de promotionele markt.

Overname D&F Plastics

In 2007 is D&F Plastics door C.M. Packaging overgenomen, waardoor C.M. Packaging naast blikverpakkingen ook kunststof spuitgietproducten voor diverse markten (cosmetica, tabak, componenten en food) ontwikkelt en produceert. Met de overname van D&F Plastics specialiseert C.M. Packaging zich verder in de ontwikkeling van verpakkingen en sluitingen in combinaties van kunststof en blik. Vernieuwende concepten worden ontwikkeld of projectmatig samen met met klanten ontwikkeld en geproduceerd. Inmiddels draaien in Dronten 18 productielijnen voor blikverpakkingen en 20 spuitgietmachines voor kunststof verpakkingen. Om aan de laatste en hoogste kwaliteitseisen te kunnen voldoen en verdere groei mogelijk te maken, is C.M. Packaging eind 2009 naar de nieuwe vestiging in Dronten verhuisd.

Bedrijfsfilosofie

De bedrijfsfilosofie van C.M. Packaging is gebaseerd op 5 focuspunten:

  • Het zelf ontwikkelen van verpakkingen
  • Actief in niche markten
  • AAA Klanten
  • Een unieke productielijn voor elk product
  • Langjarige contracten met klanten

Momenteel kent C.M Packaging 72 werknemers. De betrokkenheid van de medewerkers is groot en de interne lijnen zijn kort waardoor de service naar de klanten optimaal is. Het bedrijf stimuleert een frequente informatie-uitwisseling tussen de diverse afdelingen. Dit heeft een persoonlijke groei en ontwikkeling tot gevolg met als doel dat kennisdeling binnen het bedrijf leidt tot optimale communicatie richting de klant.

C.M. Packaging is sinds haar zelfstandigheid in 1995 flink gegroeid en ook de werknemers zijn meegegroeid. De technologische ontwikkelingen en voortdurende bewegingen in de markt worden nauwlettend gevolgd en vormen vaak de input voor nieuwe ontwikkelingen en optimalisatie van zowel de producten als binnen het bedrijf.

  • nl
    • en
    • de