CM Packaging produceert Autodrop bewaarblikken.

CM Packaging heeft voor het merk Autodrop twee promotionele bewaarblikken ontworpen en geproduceerd. Deze zijn in 2 actieperiodes ingezet in de Nederlandse retail, vanwege het wijzigen van het grammage in de standaard kartonverpakking.

Per 2 dozen snoep kreeg de consument er 1 bewaarblik bij, welke gezamelijk verpakt zaten in een plastic sleeve. Hierdoor ontstond er blijvende promotie van het merk in de Nederlandse huishoudens, want men kon de snoepjes in de “bewaarbus” bewaren, maar ook potloden, stiften of ander speelgerei van de kinderen. Na een succesvolle eerste actie is er ook nog een tweede actie gedaan waarvoor een nieuw décor ontworpen is. Deze heeft ook de verkoopdoelstelling van de klant gehaald.

De briefing was om een kwalitatief goed blik te maken dat aan het totale eisenpakket voldeed, maar wat zeker ook een lage kostprijs moest hebben. Na enkele gesprekken zaten de klant en CM Packaging op 1 lijn en is er binnen 5 weken een totaal nieuwe verpakking ontworpen, geproduceerd en geleverd. Dit project is de start geweest van een tot dusver succesvolle samenwerking tussen de beide partijen.

Voor meer informatie omtrent deze verpakking of wat CM Packaging voor u zou kunnen betekenen, kunt u vrijblijvend contact opnemen met ons.

  • Nederlands
    • Engels
    • Duits